Anartz Gonzalez (2006)
- Sergio Monedero-suhigarai
- 23 jul 2019
- 1 Min. de lectura
Actualizado: 29 ago 2019

Anartzen sesio hau 2016ko maiatzean egin nuen, 2019ko uztailean argiztaratzen da. Argazkigintza zoragarria bada denbora "izozteko" duen ahalmena delako da. Gezurrezkoa da, badakit, baina egiazko puntua ere badauka.
Pertsona gazte bat erretratazea non 3 urte bere bizitzaren herena suposatzen duen bitxia da, zalantzarik gabe.
Edozein kasutan argazki hau bereziki dut gogoko, bere xalotasuna, tutorearen azalpenei arreta, jarrera lasaia...
Argazkilariak subjektuek hor zaudela ahaz dezatela lortu behar du, zurekiko interesa galtzea edota normaltasuna apurtzen duen kanpo elementuari jaramonik ez egitea da xedea. Ez da erreza, ordea, umez beteriko ikasgela batean. Baina horixe da unea, justu haien arreta galtzen duzunean hasten dira argazkiak kalitatean irabazten.
Esta sesión de Anartz la realicé en mayo del 2016, y se publica en julio del 2019. Si algo tiene maravilloso la fotografía es su poder de "congelación" del tiempo. Es engañoso, lo sé, pero también tiene su punto de verdad. Fotografiar a una persona joven, donde tres años de su vida suponen un tercio de la misma, no deja de ser algo curioso. En cualquier caso, esta fotografía me gusta especialmente, y lo hace porque reúne elementos que me atraen especialmente; su candidez, la atención a las explicaciones del tutor, la postura relajada... Se trata de conseguir por parte del fotógrafo que los sujetos se olviden de que estás ahí, y no es fácil en una clase llena de niños y niñas que estos acaben ignorándote, que pierdas el interés como elemento extraño o novedoso que ha supuesto tu interrupción. Pero ese, y sólo ese, es el momento en el que las fotografías comienzan a ganar en calidad.
Kommentare